läsarrekord!

Wohoooo jag hade läsarrekord igår:D någon nytta med att ta ut sina tankar/aggressioner här kanske;)

Idag har jag vart ute på massa hundpromenader, sen vart i Märsta och vart med Putte till vetrinären för att besiktiga honom eftersom vi skrev på ägerbevis-papprerna idag:D:D:D:D

Sen så handlade vi massa saker, blandannat ett jätte fint litet hus till Putte, lägger in bild imorn^^
Så hem, ut igen och jagat en liten bortsprungen Snövit, men 7timmar senare hittade ägarna henne och ringde och sa de till mamma iaf:)

"Sov bort en dejt.." suger ju lagom mycket

Sen stod helt plötsligt Anki och Rickard här för att hämta mig å åka till Kista med Josefine och Maddis också:)
Väl där så blev det att prova tusentals skor.. men ni som känner mig vet ju min beslutsångest när det gäller det:o men aja.. så blev det att se Eclipse!!!!!!!:D:D:D



såååå bra! Men första filmen är ändå bäst, 2:an lite halvseg och den här va mycket spännande, hände saker hela tiden och jag starta en klappning i HELA BIOSALONGEN hahah! när Edward friade till Bella och hon sa ja (för typ 4e gången) och hon fick ringen! haha så alla applåderade och 'woohoo'ade ! :) Sen så fick jag en skrattattack.. vilket jag inte fått på lääänge:o
blev utstirrad men ah.. ingen såg väl mig för jag e ju så liten:)

Fick skjuts hem, Putte kom springandes till mig och slickade mig i hela ansiktet, mysigt med någon som älskar en och slänger sig på en när man kommer hem iaf:D haha sån gullig pojkvän har jag aldrig haft:)

Efter att ha sett den här filmenlängtar man bara tills man har den som älskar en, visar det för en, är gullig mot en och allt de.. men de e nog omöjligt eftersom alla killar jag träffat är pantade och fattar inte att vi tjejer har ett hjärta eller känslor:S

Och ne.. kärlek är nog inget för mig, skiter sig alltid.. Träffar ingen vettig kille, alla killar jag träffat hittills har bara varit skit skit skit:) så jag får väl vänta i 20 år på mitt livs kärlek eller nåt..

Vem?!


When you catch your feelings,
raise your hands to the sky!

Kommentarer
Postat av: Gurkan !

besiktiga läs hälsokoll !

2010-07-02 @ 01:20:43
URL: http://provaat22cm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0