here i'm

bha wiie nu har jag anki och jossan sovit hos mig själva sen i söndags, lagat mat och klarat oss bra:) 
vi har bara badat och chillat å tittat på tv osv´:) va idag och badade i Kairo, riktigt skönt!

Sen nu på kvällen blev det pannkakor och film sen kom min kusin hit, alla sover nu utom jag.. haha!:P jossan och anki ligger och SNARKAR bredvid mig (Y) putte ligger på ankis mage och ser nöjd ut=)

Imorn flyger jag och Ludvig till norrland, så skönt att få komma bort från allt! men kommer säkert längta hem till helgen typ.. kmr sakna MT :( meeeeen jag får överleva i vildmarken i 2 veckor, har ju iaf datorn med mig, men mobilen vet jag inte ens om jag kommer ha mottagning på:o



Dagens händelse:
Jerker hade hoppat i vattnet, jag och anki står och velar men ska hoppa i/putta i varandra samtidigt då de kommer en halvsnuskig gubbe med TAJTASTE badbyxorna ever så man såg hela paket och PUTTAR i oss xD hahaha snällt liksom:P

Ajuste, våra tuttar flyter iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0