at a party

hahaha idag har vart en rolig dag:) och en rolig natt.. haha!

Igårnatt låg jag och min kusin och snackade engelska tills klockan va halv 4 då jag va så trött att jag började snacka engelska med finsk accent! hahahahahaha och sa typ
What are you going to TASTE for breakfast tommorrow?

då typ garvade vi i 20 minuter så moster+man vaknade och jag typ ramlade ur sängen sen spårade allt å vi snackade som om vi kom från indien.. dem har ju lätt skönaste accentenengelska:D

sen så sov vi till klockan 2 idag.. gjorde scrumble eggs.. åkte ut med båten och fiskade, osv.. haha jag va så hiiimla smidig och glömde att skruva igen bensindunken så de hade runnit ut typ 3 liter bensin och asså aah.. jag orkar fan inte:D

meeeeeeeeen nu lyser solen så mkt i rummet så man blir galen.. ska se på film nu, sunes sommar! hhaha lätt skönaste! imorn blire tältaUG! wohooo paaarrtypaaaaaaaarty! jag kmr sååå överleva.. :(

At this point I've got to choose,
and I don't think I've something to loose..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0