all the things

Idag har jag vart och badat i Kairo med Angelica, Millan, Lina, Johanna, Alexander, Patrik, Milad, Jonte och massa jag inte vet namnet på:P



Har badat hur mycket som helst, hoppat, dykt, gjort volter, blivit iputtad, gjort mig illa osvosv:)
Fått lite fin färg också:)

aah så första doppetputtar anki i mig och rev mig på magen, sen går vi upp på bryggan, så kommer Patrik och Alex och puttar i oss så Anki riiiver på min arm som redan är sönderriven av katten! så bha kallsup och vatten överallt (Y) Sen så går vi in till stranden, då springer Patrik ut och så jag skvätter vatten på han då "dränker" han mig och råkar riva mig på ryggen så jag började blöda 0,o
 ska visa bild på hur de ser ut nu-.-



sen så när de bara e jag anki och alex kvar så kommer en aspackad kille och sätter sig precis bredvid oss, säger
Hörrni tjejer
ah
och killen
mmh..?
här ta mina glajjor jag ska bada!

sen kommer han tillbakar och stupar framlänges, ställer sig upp tar glajjorna och asgarvar och säger:
haha de e alkoholen!


Åkte hem till Rickard med Anki och Alex. åt tacos (JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SPANIEN GJORDE MÅÅÅÅÅÅÅL:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D) och nu så sitter vi här och tittarfotboll och Pontus är här också. Svullar chips och cola (N)

Imorrn blire Norrviken eller Redbull flugtag!




And last but not least,
grant somebody their last wish!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0