aaaaaaaaaaaaaaaaaaah =)

hmm inte bloggat på några dagar.. men vi har vart ute och cyklat massa, badat osv.. Åkt till Jokkfall då vi mötte massa renar på vägen som vägrade att flytta på sig så vi fick stanna :S

Vi har fiskat och jag fick upp vääääärsta stora braxen :o haha lilla diamond plutt började gråta för hon tyckte de va läskigt ^^, hahaha lilla hjärtat då..

Sen så händer de massa skit hemma å överallt å jag vill hem.. men de går inga flyg å blabla..
Är iaf hemma hos mammas kusin och mina sysslingar Caroline och Axel i Tallvik nu, lite lugnare:)

vi va och badade idag på en stor strand och helt plötsligt så kommer de ner renar från skogen ner på stranden! hahah lite häftigt men hade självklart inte mobilen där då:@ faan..

ska iaf sova här tills jag åker hem, och imorn är det marknad som gäller, brukar bli 30,000 pers här då! shiiiat sen så blir de partyyyy ;D

Bilder kommer imorn typ om jag orkar, haha är helt trött!



Read between the lines,
what's fucked up and everything's all right..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0