woooaaaah :)

Igår va en otursdag igen vaaaaaaa

Hann precis med bussen (Y) sen så när jag skulle fixa mitt busskort till ett pluskort så va hon i kassan så jävla seg så att vi missade pendeln -.-

Sen så shoppade vi;D waah underbart(A)

köpte:
En jätteblå hood-tröja
En svart/lila vct-tröja
En grå/svart lång kofta
Ett 'indian' hårband
En bodysplash
Ett meningslöst läppglans

Haha sen va typ mina pengar slut... eftersom jag och min syster gick över budgeten liiiteeee granna i Tunisien redan... -.- suck

Sen när vi skulle hem så är pendeln försenat, så vi missar bussen sen också.. fick vänta i en halvtimmenästa eftersom det var röd dag -.-

Väl hemma så bha WAAH flippa!!

Sen så kom Anki och Rickard och hämtade mig, å skjutsade oss till Täbysov jag där hos Anki =)
Haha hon väckte mig imorse kvart över nio och jag va galet trött å grinig..
men sen blev det bättre å jag lyckades gå upp efter en timme tyyp..

Sen kom min bror och hämtade mig (för han och jag blev tvungen att vara hundvakt -.-)
Så åkte vi hem och så har vi passat valparna och dem stora voffsarna, sen så somnade vi båda två på en varsin soffa!
Tills han höll på att väcka mig hur mkt som helst och jag typ lacka ur... sen kom pappa hem och blev galen för att vi låg och sov haha! (då va klockan typ halv4) sen så har jag knatrat upp på mitt rum å legat i sängen å chillat (A) snart ska jag åka och möta Anki i bollsta sen ska vi hem till Rickard för hon ska sova där å jag ska va med dem så ah.

                         
                      


I'm not easy to please,
I might tear you apart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0