shopping daaaaag idag dååh

igår va väl en både bra och dålig dag:) men Annika kom hit på dagen å så gosa vi lite med valparna(A) sen så fixade jag mig i ordning och hon visade mig massa bloggar å sånt..

Sen fick vi skjuts hem till henne, där vi chillade först å hon keka lite. Sen kom Joss och Jenny dit:)<3
vi såg på film:) haha och hade härliga diskussioner om mat och annat xD
Sen så har även en 'rolig' person hört av sig till bruno :) haha han är störd..?

Sen åkte vi hem och vi höll typ på att frysa ihjäl det var 24 MINUS när jag kom hem :* och nu är det 22... fyfan inte okej!!

Ska åka mot Joss om en timme för att sedan åka till stan med Annika också, Jenny dissar den jävla muran..
Ska shoppa lite:)




Oouh whatcha say?
That you only meant well?
Well ofcourse you did..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0