ojoj =)

Igår så åkte jag med mamma, syster och Joyce till centrum och shoppade lite, blev en ny rosa necessär och en rosa prickig tröja:)
Sen tog vi en fika medans mamma åkte till mormor och fixade lite, sen åkte vi hem och då vet jag inte riktigt vad jag gjorde..

sen efter maten åkte jag och Jenny iväg låångt bort.. de sög verkligen..
åkte hemåt och åt underbara pommes från BK och så mötte vi Krille och åkte hem, sen så sov han kvar här=)

vaknade ganska sent idag, men skönt det iaf. sen så pallrade vi oss upp, och ner och blev halft uppätna av valparna, sen åkte han hem och då kom min kusin hit och tittade på hundarna typ..

Sen dess har det inte hänt så mkt, är lite trött så ska väl ta ett bad strax och sen krypa ner i soffan:)

You have always said
that you will be here..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0