mhm mhm

Idag blev det ingen idrott för prinsessans skull.. skönare att va hemma halvsova och busa med valparna:)

åkte iaf till sumpan och mötte Sara, vi köpte subway och gick till skolan, hade meningslös mentorstid, så gick till salongen och tvättade mitt hår, sen hade vi frisör då jag klippte klart min damdocka typ, assnyggt!

åkte hem sen efter typ hundra år, och väntademongo-jenny så väntade på solna station i 20 min.. sen så va de tåget SENT så vi fick vänta på bussen här hemma också-,- ååh morr på dig Jenny!!!:@ "#¤!¤"#%"¤%

sen nu så har jag shoppat lite från Nelly :) dessa underbara neonrosa klackisar;D  coolt halsband och en tröja:) asbilligt!!



får sakerna innan helgen så jag längtar!!
Imorgon ere heldag frisör i salongen med kunder:)
måste måla naglarna nu!!:o

Too much is never enough..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0