så det kan gå

Igårkväll åkte jag och mötte Anki vid Infra city hon va där med Anders, sen gick vi hem till Rickard men anders skulle hem, väl där hemma fastnade vi i köket med rk's föräldrar och Anki skulle äta sin jävla Ravioli, och jag min frusna banan..

Sen gick vi upp till rk och där va linos också:o knas.. men han drog typ på dirr..
sen så tittade vi typ på tv och jag och Anki typ ehm.. snackade och jag blev lite sur på henne för en sak men det löste sig:D wiie!

Väl hemma va de wiie! somnade relativt sent, idag va jag trött å ingen drog upp mig ur sängen? underbart:D har halvsovit till nu typ:)

Får se vad som händer idag? troligtvis åka en snabbis till Jacob om fyller 18 idag och fira han..
eller ah..

Tja baby, ska du med?
Nehe ska du gå, okej jag förstår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0