kkkkkkkkalllt!!!!

Hola!

Hemma nu jue:P men min syster har ALLA bilder och jag tänker blogga om resan när jag fått dem=) hoppas på SNART!!

Igår var jag med Jenny på dagen, sen åkte vi hem till Philip och hade filmkväll med han, Millan, Elias och Jonas =) det var galet! först såg vi nån hemsk skräckis.. och alla klagade på att jag skrek och dem fick typ tinitus så jag bytte film(A) blev sex drive, sett den förut men den är knas:)

allt slutade med typ armbrytningar.. massage.. och ja saker som inte borde nämnas här xD

Idag har jag städat.. sovit och typ.. vet inte :) ikväll ska jag se på New moon :D wiiie!! (någon som vill joina?)

jo juste.. tvättade mina kläder idag också.. sen så har jag en dålig vana att ibland blanda vita och färgade kläder(A)
så jag missfärgade allt mitt ljusa som var med :'( fuckfuckfuckfuck....!!!

Aja.. jag är j*vligt irriterad på dig m bara så du vet!! *morr*

 


So tell me when you hear my heart stop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0