jag är bäst:D

Jahadååååååå höll mitt nyårslöfte. (än så länge) har vart i skolan heeeeelaaaaa dagen idag!!!

lite lagom trött imorse och znoozade lite för länge, kändes som om jag blandade ihop allt smink och bara kletade på nåt och borstade inte ens håret utan satte bara på mig ett diadem sen gick jag typ ^^

haha, men snygg som fan var jag ändå=)

Vi gjord uppsättningar, gjorde en svinrygg, fick VG+ =) stoolt!

Sen så hade vi lunch och jag och Ceder gick till foodan och jag åt självklart min älskade sushi!! ska äta sushi på st eriksplan imorn med Anna också! eftersom vi har praktik:) underbart!!!

Ska även ringa en plingeling till sjukan imorn och boka tid.. lagom kul..

Har tittat på massa gamla bilder.. och vafan har jag gjort med mitt hår egentligen?!
 nu har jag bestämt mig för att inte färga/Slinga eller klippa det för mycket förrän i höst:D woooh då kmr jag ha långt hår^^ kolla bilderna lix..

lååååångt och fiiiiiiiiint ;(
 

 

(hahaha upptäckte nu att jag håller mobilen likadant på alla fyra bilderna..? rosa fjortismobil ftw!)

Over and out!
Yeah, Blondiieh signar ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0