illa

haha nu sprack mitt nyårslöfte, andra dagen i skolan.. kommer 20-30 min försent.. och "hoppade" över sista halvtimmen och sista lektionen! strålande bra!!

vi hade herrdesign efter lunchen och jag hade ingenting att göra, så jag Anna, Ceder och Annika gick till MAX och där åt jag en vegetarisk fajita sallad=) asgod!! ny favorit tror jag!

sen åkte vi hem och när jag kom hem så kom typ Jenny hit på en gång, och vi har gosat med valparna, även varit lite valpvakt ungefär, fotat dem och haft dem ute i snön:D små gullisarna..!

Nu sitter jag här och orkar inte vara där nere med la familia och JJ från Irland, så får sitta på mitt rum (har alldeles för ont i magen för att åka iväg..) får väl titta på en film eller nåt!

I'm tired of asking.

You're gone, I'm wasted!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0