hookar upp i london sen

Tehi, igår så kom Krille hit igen, ( stammis?;) ) vi tittade på Mr. Deeds, typ flera år sen jag såg den sist? men den är bra!

Somnade relativt tidigt, sen så vaknade vi imorse vid 11 igen som vanligt typ.. men låg kvar i sängen ganska länge..

När vi kom ner va det bara att visa Joyce lite saker som hon undrade över.. asjobbigt att ha dem här.. men Krille va ju så snäll och höll mig sällskap(A
ska även sova hos min syrra några nätter för jag kmr inte palla bo här hemma asså! Vi åt lite sen åkte vi till Märsta och där köpte han en soffa eftersom han flyttarfredag:) och sen kollade vi lite på tv-apparater och sånt, sen hem igen, såg klart på filmen 21 och sen åt vi middag osv osv..

Nu blev jag typ helt astrött och ska duscha sen lägga mig i sängen med nån bra film:) för imorn ska jag upp typ.. kl:06:00 .. men så ere när man går i skolan -,-

Jag behöver en käpp,
för du gör mig knäsväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0