gmorrn

Mhm.. i fredags kom jag försent igen.. suuuuug!
hade svenska i några timmar och lärde mig någonting som jag tyckte var intressant faktiskt:D

sen på lunchen gick vi till espresso house och drack en chai:)
sen hade jag herrdesign, då jag slingade in en MIX 0,900 och blekning, sen hade jag en tredje färg i resten av håret som var en 5.17 :) det var snyggt utom på ETT parti ovanpå huvet.. HAHA där ser det förjävligt ut!! 

hemåt och blev hämtad vid stationen för att jag skulle hämta mina skor och det då..
men nej dem hade inte de där och så sa dem att dem har hamnat på ica format istället.. så åker dit.. men där var det inte heller!! så vartfan är mitt paket!!!!!?? blir galen..

Aja åkte hem å så kom Krille och åt middag här å så va, sen tittade vi på Let's dance och jag masserade han, sen vid nyheterna gick vi och la oss och somnade tidigt(A)

sen igår så vaknade vi tidigt..! eller ah han väckte mig.. halv tio!!
gick upp efter ett tag och duschade och fixade mig tills jag, syster, John och Joyce åkte till stan och dem skulle typ gå runt och kolla och jag och min syster shoppade:D

köpte bla. ett par Jimmy Choo skor!!! :D:D:D mina älsklingar<3




There's no lesson learned..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0