fly

Igårkväll åkte jag först hem till min syster och visade bilder och videos från resan:)
(får dem senare i veckan...)

sen gick jag därifrån och mötte Jenny vid bussen, sen gick vi hem till Johannes. Där vi fick vänta på att han skulle duscha och så, sen kom Anders dit, så gick vi till ica och köpte typ godis och dricka. Sen såg vi på filmer :)

Sen åkte jag med hem till Jenny och sov här..
Somnade vid 3 tiden för Jenny blev sur på mig då för att jag låg och smsade och tog ifrån mig min mobil;(

Idag har hon tvingat i mig en baota frulle som vanligt när det gäller denna brud ;D

oseriösa bilder...
   

 får ju bjuda på sig själv..
seg banan..?

Nu ska jag hem och duscha och fixa mig sen träffa Annika, sen ikväll typ Annika, Joss och Jenny :)<3


Även om du tror det,
så klarar jag mig inte utan dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0