eh vadå? ja ful!!

Idag har jag klippt raklugg igen!!

hade ingen kundfärgade botten på min DD2:a med 75% 9,02 och 25% 9,11 av L'oreals majiblond, hände inte så mkt dock.

sen så på lunchen gick vi till Dellan (jag, ceder, sjöis, anna och björn) jag har typ vart flum hela dagen så dem lackade bäver på mig och skulle se hur länge jag kunde vara tyst..
                   2min och 45 sekunder:D sen brister jag ut:

HAHA!!! vet ni hur MYCKET man hinner TÄNKA när man är tyst?!!!:O

ja.. sen så va de sagt..

Sen så hade jag allmänt ont i magen och bha blääh!! så åkte hem..
Nu har jag städat mitt rum och har ritat massor till påfyllningen av min tatoo, *visslar*

Ska gå ner och laga mat nu, sen baka:)

           


De-de-det där gjorde ritkigt ont,
varför ska du slå mig din idiot?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0