but I do it again

oouh första gången i världshistorien man får komma in till läkaren på minuten?!! haha prick 15:20 fick jag komma in, sen så pratade vi, klämma-känna-lyssna blabla.. sen så skulle jag ta blodprover men labbet stängde halv fyra så jag kunde inte gå dit å ta prover.. så skrev hon en remiss och skickade till röntgen så det blir ett nytt ultraljud så fort som möjligt.. och visar det sig vara stenar så blir det operation, annars inte.. men då kommer vi gå vidare och göra fler undersökningar osv..

så ja vet inte vad man ska hoppas på.. jobbigt att ha ont hela tiden iaf..!!

Jag är gaaleeeet trött och ska försöka sova denna natt iaf.. upp tidigt imorn så;/ ska sätta på en film nu och sussa sött i min ensamhet..

under helgen vet jag inte vad som händer..? lite confused at the moment..

Told you from the start,
baby from the start..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0