and i just. just..!

mhm mhm..
I lördags så kom Krille hit som sagt, vi typ tittade på film (kommerinteriktigtihåg)? han hade ont i ryggenmasserade han, sen så sov han över=)

Igår så när han hade åkt hem så gick jag till Jenny, vi snackade 'skit' som vanligt och så va..
gick hem (de e så långt att man blir ju helt anfådd.. not) sen så typ åt vi mat, sen åkte jag och mamma till Arlanda för vi skulle hämta Berit, men då fick vi veta att allt var försenat så hon skulle inte komma förrän vid halv10??
så vi åker hem och när vi precis kommit hem så ringer hon och säger att hon är på sthlm central..? hm aja

Så jag hoppade in i duschen och när jag kom ner så hade Krille kommit tillbaka:)
vi tittade på Johan Falk och sen på 21 men då somnade han.. så.. jag somnade också efter ett tag^^
Imorse va de lite tredjevärldskriget men det var bara kul i efterhand;)

Sen har vi (iaf jag) halvsovit tills han åkte hem igen, och sen skulle jag och mamma åka och hämta dem från Irland, och då går bilen sönder..? så blev allt kaos.. men iaf så är dem här nu.. vilket jag inte tycker om det minsta lilla.. ååh ;(

Ska ju tom. vara ensam hemma med dem imorrn hela dagen:o blir fan aslack på det.. ååh!!!
Skolan
börjar igen på onsdag.. å alla har redan börjat typ förra veckan torsdag eller idag.. längtar fan till skolan nu typ på första gången på hur länge som helst!

Ett nyårslöfte är väl iaf att sköta skolan mycket bättre :) inget jävla 48,6% frånvaro tack..!



You know that I could
be just like you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0