alt under ctrl.. allt under kontroll? NEEJ

åååh vilken jävla dålig dag!!!!!

började med att vakna med ont i magen..?  znoozade så mkt att jag fick springa till bussen (ovanligt?)

kommer till stationen där tåget är 14 min försent.. sen på tåget så sitter de en surkärringfan bredvid och knackar på min axel:

 ursäkta..? kan du sänka din musik, det är förskräckligt högt..

jag stoppar in luren och höjer till högsta och bara tittar argt på henne! waah kärringfan -,-


sen så kommer jag iaf oskadd till praktiken, men den så ah klippte jag Madde, hon är ju en mardröm att klippa.. damn!!

sen så blev det lunch med anna:D sushiiiii!!! <3 sen kom Anders också för jag skulle klippa han, så gick vi tillbaka och jag klippte han och det gick bra utan problem:)

sen så blev jag typ täppt i näsan och fick satans ont i halsen.. och de blev bara konstigt..
så stog jag där och hängde sen fick jag gå hem tidigare, och det var väl den ända turen jag hade att tåget var 4 min sent då så jag hann med det! ;D

kommer hem och vi äter typ.. sen så åker vi och jag ska hämta ut mina skor och det jag hade beställt för jag hade fått den där postavin, men tror ni dem hade fått paketet eller? nej!!!! ååååh!!
då typ kände jag hur irriterad jag blev.. sen hem igen och bha öööh ingenting vill jag som vill.. men men!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0