so scared

duduuuuuuuuuuuuuu!!

Idag så kom vi bara 30 min försent(Y)

 Hade iaf sällskap med Jenny ända till Solna där jag mötte Ceder och Jennifer, haha och i Norrviken va vi tvugna att backa tåget och skoja inte att minernafolk som stog på perrongen som skulle på såg roliga ut! helt PANIKslagna hahaha!! Och en gubbe som satt mitt emot mig satt å sov och SNARKADE.. pinsamt?

sen så stog jag och tog ut min ilska på min mentor angående samtalet med en kärring till lärare som vi har på skolan? aja

jag och Ceder gjorde en uundeerbaar redovisningsvenskan, bravo oss!
      dock redovisade vi intesmahället.. men ah jag hade bra diskussioner med vår lärare där med, va typ på hugget?
för även på lunchen diskuterade jag med några andra tjejer i klassen? haha!!

sen så åkte vi på en asjobbig buss till älvsjö som tog 45-50 min så jag mådde apilla!
och där inne gick vi runt å kollade lite på olika företag (UF mässan), stötte på Guzman och Sebbe så jag köpte lite naturgodis av dem(Y) och hälsade på F :) 

Sen så gick de fan bra hemåt, och väl hemmapang bom somnade jag i soffan å sov typ 2-3 timmar, superskönt! 
Imorrn har vi kundpass heeelaa dagen men vi kollade idag i skolan och inte en enda i vår klass har kund..? wierd!

så ah.. tehi nyuppfinning hade jag i duschen med musik å mobilen (Y) misstolka inte..? 


                        
          

Yes, I would wait!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0