getting away... SCREAM

wooh rekord!!! ätit sushi 3 gånger denna vecka, blire 4e gången ikväll=)

för ikväll blire först sushi ätande med lollo, sen ska vi åka och bowla med hennes mamma och min mammas jobb:) haha underbart!! sen vet jag inte vad som händer efter det..

imorrn imorrn imorrn:D:D längtar som faaaan!!! Ska på Olje/thai-massage i en timme (A) ååh jag längtar!! sen kanske (hoppas iaf) jag ska träffa Krille =)

Slingade och klippte min syster igår på min praktik! fyfaaaaaaaan vad snyggt det blev! dock raderade hon alla bilderna jag tog på henne för hon tyckte itne dem blev fina..
beröm får jag alltid när jag är där iaf!


sen så har de hänt lite roliga saker bara sådär på pendeln, aight ceder?

If I wasn't here tomorrow,
would anybody care..?

Kommentarer
Postat av: ceder

Det händer alltid roliga saker på pendeln ;) man kan räkna flaggor om man skulle ha tråkigt haha!

2010-02-13 @ 15:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0