everybody say oh yeah!!

hmm.. ska uppdatera nu för några veckor typ;D

det har varit en jääälvaaa massa SUSHI:D

 
och chirre ;) (som betydde chorizo?? XD)


sen så har jag druckit massa hearts:)


lägret dansade vi JÄTTE fint ;) ehm typ giraffen, vattenspridaren och nåt?


Sen så har jag fixat en otroligt vacker tuppkamDennis..


Jag har vi posat å försöker se söt ut och lovisa ser arg ut och får böja sig medans jag står på tå?^^


Jag har gjort blonda och svarta slingor i mitt hår:D


Sen har jag vart med jennyyyy och vi har gjort massa busiga saker=) jag har vart duktig i skolan :) alla valpar har flyttat nu utom Heila som ska bo här i några månader till, både skönt å tråkigt:)
jag har dansat asset av mig med!! ;D

This is the end!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0