dullliduuu

Igår såå aah.. vad hände då? massa försent pga sl.. ovanligt?? haha fick sitta på bussen påväg till skolan, ta av mig skorna och värma mina stackars små fötter xD

Låååååntråkig dag i skolan.. gjorde typ NADA?! eller jo.. Ceder klippte mig i duschen;D 

Sen så ännu mera låntråk i skuulän.. Tog mig sisådär 2h hem? för att bussarna går inte, tågen går inte och bussen går inte..? nämnde jag att tågen inte går..?

Aja väl hemma så va de chill och jag typ.. vettefan vad jag gjorde??

Idag kom jag i tid iaf! till praktiken, där jag fick mitt hår lite fixat;D och de va sista dagen för Musse;( blääh.. kmr sakna! sen så va de det vanliga, sen skulle jag hem men ah...?

går de några tåg? neeej.. så jag tog tunnelbanan till Kista så hämtade min bror upp mig där, sen handla mat sen hem. Och jag har även klippt honom idag så han ska va snygg i håret inför helgen;D fifan! feeeest...?


Everything that's real,
comes around!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0