comes around

yey bloggtorka..?

Veckan som gått å så har väl vart ganska lugn.. *host* hahaha!!
Hade iaf roligaste kvällen på lääääääänge i lördags:P gosh! tackar folket från kvällen:)<3

har vart en jävla massa kallt å snö.. mkt minus på de.. men plus på mig:)

Sl fuckar ut total, SL = sen lokaltrafik.. FUCK IT

kom inte längre än till rotebro idag? Eftersom nån självmordsbenägen random fick för sig att hoppa framför tåget nu som om de ändå inte är problem? tycker synd om Daniel som fick se allt;/ fyfan.. träffade han i Rotebro å han va helt i chock;/ han sa att armar å ben flög typ 20 meter å de va blod å shit..

såfick ringa pappa så fick han hämta mig där, haha så blev hemma hela dagen tills ikväll då vi åkte till min kusin som fyllde 19:) grattis på henne!<3
så va vi där ett tag sen åkte vi hem osv.. jag har blivit typ WAAH igen  å så va.. ellerhur mille?^^

Juste imorrn blire ju kul å se om man kommer till skolan? ska åka kvart i åtta tåget å börjar halv9:P nån som tror att jag lär va framme i tid? knappast! har jag tur så kommer jag väl iaf till Älvsjö imorn;)

I have nothing to say,
but I feel like released!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0