biolicious

Idag ere jue alla <3 dag så jag och Jenny ska på dejt med varandra, raawr lix;)
 haha vi ska se på bio, 'Farsan' och så ah:D sådär lite såmys:)

Igårkväll
hade vi det väldans kul! dock asdåliga låtar..? :S men men!! jag gjorde väl årets vurpa påväg till infra.. HAHA ellerhur Mills?

 sen så när min syrra kom för att hämta lite saker å skulle vidare så ringde taxi-chauffören till min syster och sa att vi va tvugna att komma ner för han hade fastnat i en snödriva!!! HAHA så jälva FAIL! jag, jenny och min syster fick stå och PUTTA på bilen.. men det funkade inte..

 så grannarna kommer ut och undrar vad fan vi håller på med (eftersom taxi-chaffisen står och skottar bort snö från deras tomt med en stjärtlapp xD)

Så kom det ner två killar från lägenheten bredvid och så fick dem också hjälpa till.. haha så står vi där 6 pers och bilen flyttar sig inte en cm.. sen inser vi att vi måste springa iväg till bussen iaf..

väl där så va de proppat.. men fick platser och bredvid oss satt två brudar som vi halft känner.. då har en av dem deckat och sen när dem ska av där vi också klev av, så ramlar hon rakt in i snön!! haha!! sen så sjunger hon lite och hennes kompis får typ DRA henne hem.. sen började dem skrika nåt åt oss eller nåt?? men wtf lix..

mys <3

JUSTE!! massagen va helt sjukt jävla underbaaaaaaar!! rekommenderar den :) Yashi thai-massage :)

We have to make this..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0