ajajaja?!!!

aaaaaaaaaaaaaajaj;(
måste bara säga att jag ramlade nyss i duschen!! började då blöda från både näsa och mun?:O:O och ingen hemma fett läskgit... känns "lite" obehagligt mellan näsa å mun just nu.. svalget?

Aja.. igår i skolan så va de prisutdelning, och ohja! självkalrt kunde vi räkna ut vinnarna^^,

sen så hade vi svenska, de va superkul för vi hade stafett-skrivning, då en person börjar skriva på en berättelse i 20sek och sen viker man ner pappretnästa person bara ser sista meningen, och fortsätter, osv. osv. så efter några minuter hade vi typ 12-13 historier som va asroliga!! ni för höra min sen.


sen blev de subbasubbasubba lunch (Y) och sen Brud&klädsel.. väldigt aktiv lektion..? ne inte minsta lilla!!
fixade mitt egna hår istället:) finfint!

Påvägen hem åkte jag med Jenny.. och de tog ju också sitt lilla tag? jag slutade 15.55 och va hemma typ.. vid halv sex??

sen busade jag med henne hela kvällen, vi hade planer men dem kraschade;/

Idag har jag bara tagit det lugnt än så länge, vart ute med hundarna, duschat som sagt.. och städat lite:)
blir en trevlig kväll hoppas vi på med Jenny, F & C ;)

nu ska jag gå ner och kolla vad mamma och pappa har köpt, ryktas att pappa köpt en ROSA skjorta? och lite anant dylikt, fick två rosor av mamma(A)

You just think,
that everything is perfect..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0