rosa moln

Ja som ni märkte så gick det sådär mitt bloggandet.. Fuck it!

Senaste tiden har vart så jävla rolig hahaha!!:D jullov på det (Y)

I julklapp fick jag:

En assnygg klocka
En partyväska
Make up kurs
Gullig pyjamas
Underkläder
Pengar
Nagellack + tillbehör
Lotter (vann inget..)
Dator (en liten rosa bha wiie)
Badgrejer osv.


Igår kom Jenna hit så slingade jag hennes hår, raawr snygging! Sen idag åkte hon hem igen för att va lite hundvakt och packa för hon åker till Paris med hennes love på torsdag :)

Själv är man sjuk.. sådär superkul julafton till idag..
Musiken tar över och jag och Mimmi har värsta planen:D<3



I got ice in my veins, blood in my eyes..

Kommentarer
Postat av: Jenna

Thats right, baby! Im going to PARIIIIS! ;)<3

2010-12-29 @ 13:28:41
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0