Min första kärlek

Ja idag ska jag alltså skriva om min första kärlek!

Min första kärlek varade i 8månader och 10 dagar, han hette Per.
Idag finns han inte ens. Den 27e augusti gick han bort helt i j*vla onödan! Ett snesteg, misstag som blev så jävla fel! Jag tror inte att han själv ville det, han utmanade ödet och ödet vann..
Tänker på dig, vila i frid <3

menmen, vi träffades första gången på  plattan (sergels torg) haha jag var med Josefine och han kom med Freddan så gick vi runt och kollade i olika affären haha! sen åt vi middag... *hosthost* jag och joss delade på en kebab-tallrik men åt inte ens hälften tillsammans.. suck!
Sen träffades vi väl på hela höstlovet och sen blev vi tillsammas.. 28 oktober.. gulliga vi var fan :(

Han var första killen jag älskade, och första killen jag sa 'jag älskar dig' till! Han har nog en av världens underbaraste familj, även om jag nog inte gillade hans yngsta syster så himla ofta eftersom hon väckte oss varje morgon vid typ 8.. hoppade i sängen och drog mig i håret ungefär :/

Han spelade handboll, kommer aldrig glömma då han slog ut sin ena framtand :( hahaha! så gulligt och så åt vi på donken efteråt och så stoppade han in sugröret i hålet liksom! Kuligt minne!

Varför vi gjorde slut var ganska konstigt.. men det blev så iaf.. vilket både han och jag ångrade lääänge länge, träffades ytterligare några gånger men halvbråkade men ändå så underbart det var!
jobbigt att han inte finns.. så mycket man ville säga och göra. Tänker på han varje dag som natt, något som kommer vara väldigt jobbigt för mig en lång tid framöver..
Love you<3

All the things that I know,
is just crap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0