huvudvärkish

Dag 13 – Den här veckan
Måndag.. den här veckan ska jag väl gå i skolan, va på praktiken på fredag som vanligt, ha underbara samtal på tåget hahaha! Till helgen vet jag inte riktigt vad som händer utom att vi får besök osv.. och fjärde advent!!! ååh mys!

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Jag hade på mig så mkt som 2 par leggings, ett par vita strumpor, björn borg trosor, linne, bh och en stor tröja! sen självklart jacka, halsduk, vantar och skor osv.. inget roligt alls med andra ord!
 
Dag 15 – Mina drömmar
Mina drömmar.. min största dröm är att hitta kärleken och flytta till USA och bo där i fetaste villan, va hemmafru och faaan så mkt leva livet! Ska bli nästa Maria Montazami!! 100% sure :)
En stor familj ska jag ha! Minst 3 barn, som ska dansa alternativt spela hockey haha!

Idag har jag vart hemma från skolan.. är hos min syster och har med mig Putte och Diva naaaw vi har bara chillat hela dagen(A) så jävla underbart!!


So please just breathe the breath of life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0