ajaj dåligt av mig!

hahaha de gick bra med detta bloggande.. men nu jävlar =)

Dag 06 – Min dag

Måndag.. åkte till praktiken va där vid 11.. blev lämnad ensam där vid 14 och åkte hem vid 17.. wohoo fick en kund iaf=) sen hem och tittade på tv och chillade tills jag deckadeeeeeee..


Dag 07 – Min bästa vän

Hmm.. ja vem är min bästa vän? Måste självklart säga Browniieh.. min lilla chokladpudding! Josefine min plutt, vi har känt varandra i princip hela livet, men träffats regelbundet sen vi gick i 1:an.. alltså.. i 12 år :)
Våra mammor har vart bästa vänner sen dem va typ 16 år! Lite coolt, men vi har inte träffats sådär jätte mkt senaste året kanske tyvärr menmen:/


Dag 08 – Ett ögonblick

Ett ögonblick.. Ett väldigt speciellt ögonblick för mig var när på nyårsafton för 3 år sen.. Underbar dag!<3


Dag 09 – Min tro


Min tro är helt neutral just nu.. tror på gott och ont, men mest på änglar och spöken!
Men är självklart kristen..

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag


Igår alltså.. hmm Svarta strumpor, randiga trosor, svart bh, svarta leggings (2 par), svart långt linne och en hiphop'ig knallrosa tröja över!


Dag 11 – Mina syskon

Jag har en storasyster som heter Sara och är 24 år, hon har en pojkvän som heter Patrik. Hon bor i en lägenhet som jag ofta är i också för att passa hennes galna kattj*vel haha! Ska faktiskt hem till henne idag och sova där =)

Jag har även en storebror som heter Andreas och är 22 år, han är singel och festar som in i h*lvete! Hans livsstil, han har varken matbord eller gardiner i sin lägenhet! Men mattor och ett duschdraperi de har han(Y)


Idag sov jag länge! så jävla skönt, men är sjuk igen.. Har bakat lite och städar mitt rum just nu.. går sådär va haha! ska städa klart nu sen draaaaaa!! Imorgon blire Chihuahua Maffia photoshot i Vasastan! wohoooooo :)


Show me what it's like to dream in black and white,
So I can leave this world tonight!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0