the city

Igår i stan med Joss var underbart!
dagens händelse.. vi går in på en bokhandel för att leta efter en kalender.. vi går i och pratar i våran samtalston och skrattar efter typ 20-30 sekunder stannar båda vi upp och blir tysta, tittar på varandra och Joss viskar:
ssch.. jag tror man måste viska härinne, alla e ju jättetysta!

och jag började asflabba!!! hahaha

Inköp för gårdagen vart: en kalender och ett bra block till skolan.
mitt minne är inte på topp! haha

juste! vi satt och åt på In&Out och så sitter de ett par nåt bord ifrån, och börjar GROVhångla.. de e lite nasty?!!

åkte till Johannes. Blev jag, joss, bella, johannes, sven och anders :)
vi "såg" på galdiator och drack te! supermys! fast de vart mer snack än film ovanligt nog?

Sen skjutsade anders hem mig.. på sin motorcykel.. :'( usch, haha jotack för att jag älskar fart och sånt.. men jag blundade och höll i mig så hårt jag kunde nästan hela vägen fast han körde lagligt..
mötte polisen också (Y) hade kunnat sluta illa! hahaha :D


And you are nowhere to be found,
I know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0