thaimassage

Iförrgår så åkte jag mamma och pappa och åt på en ny restaurang, Olive house heter den! aaaaasgod pasta!
jag åt pasta frutti di mare, dvs med bläckfisk, musslor, räkor osv :)

Efter de åkte jag till Norrviken och grillade med massor med underbart folk :) Putte följde även med dit, han bara älskar att få uppmärksamhet av folk :)

Igår var jag hundvakt och tog det bara lugnt som jag gjort senaste veckorna typ! hahaha så jävla skönt.

Idag har jag och mamma vart på Thaimassage, så himla underbart!! men det jobbiga var att jag delade rum med en annan tant.. och de hade inget skynke emellan som de brukar ha..
hmm kul att ligga där halvnaken och få helkroppsmassage liksom xD och de väääärsta var att den tanten (hon va typ 45) hon stönade för hon hade så ont typ, lät som nåt helt annat!! 



Och hon som masserade mig böjde och bände på mina ben och armar, tröck överallt, knäckte heeeeeela ryggen med att bara trycka hårt på min rumpa.. och de knakade så mkt att hon började skratta! hahaha
sen knäckte hon ALLA tår, fingrar och drog i min kropp och höfter så jag trodde jag skulle gå av :O

men sköööönt nu och är jätte rörlig i hela kroppen :) 
Nu ska jag åka och möta Josefine och vidare in till stan! måste köpa lite grejer och ska nog förbi praktiken:)

All black everything,
a black car..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0