stan idag igen!

Idag kom Joss hit, vi kekade lunch osv, åkte till stan och mötte upp Annika vid stationen.
I stan med blev det kalender och block till mamma.. en fika på ett udda ställe! haha aldrig igen tyvärr:P

sen prova en aaaaaassnygg kavajH&M!!! måste köpa den!
sen in på gina, köpte linne och Joss köpte bikini.
sen påväg till H&M igen så får jag ett anfall i magen.. de va ganska milt jämnfört med tidigare gånger de hänt..

men det här är första gången de händer när jag inte vart hemma, (eller jo en gång i centrum men mamma hämtade mig på 5minuter) så de fick hjälpa mig till en bänk.. ta av mig bh'n och tjocktröjan.. skorna och sätta mig på bänken, mådde så illa men tvingade mig själv att inte spy bland massa folk!!

sen satt vi där, kände att jag skulle svimma.. Joss sprang och köpte vatten och annika fick se till att jag andades in och ut haha!! efter ett tag pallrade vi oss in i gallerian, till toaletterna.. där jag mot min vilja halvsitter på golvet och försöker spy men de gick inte.. usch ;(

ska ALLTID ha med mig medicinerna från och med nu igen!

Sen hem på en gång.. tog primperan och en ipren och la mig i soffan (Y) sen dess halvsovit och vart ute med hundarna!

Hold me, tell me everything is okey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0