så som vanilj yoghurt

I fredagskvällen så var det grillparty hos Häggblad som gällde! grillade mat, Millan fick agera hemmafru denna gång, haha! kvällen var helt underbar och rolig tills vi kom till de tråkiga såklart.. lite synd om matsson som fick stryk -.-

 

jag och Anders gick hem.. sakta men säkert genom svensson svensson området..

hem.. deckade på dirr i sängen.. så gaaalet trött! 

I lördags vet jag faktiskt inte vad jag gjorde tror jag.. klippte iaf min kusin Linda, superfint! sov i min syrras lägenhet iaf, passade den där jävla katten, morr!

på söndagen åkte jag hem till Danne, blev lite allvarliga samtal där och så men vi hade ju inte direkt något att underhålla oss med^^



i måndags
fick jag sova lite till när han åkte till jobbet sen möttes vi vid centralen, köpte lunch. sushi<3 sen blev jag kvar där ett tag, åkte hem, ut och sprang och gick hem till min syster för att hämta min dator, mamma fick hämta mig och då började jag frysa asmkt.. hade feber sen när jag kom hem =/ duschade länge och sen blev det att sova typ! askönt..


I tisdags va jag och mamma vart i Stinsen, shoppat massvis med tröjor! bara tröjor.. som om jag behövde fler lix?
vart ute på promenadPutte fick för sig att bada.. hmm han stank när vi kom hem så då fick jag bada honom en gång till. skitunge han är..



Igår så åkte först mamma in till djurakuten med Diva, sen var mamma tvungen att åka hem och jobba så då fick jag åka veryfasttaxibro till danderyd och va med Diva där, blev röntgen osv men dem såg inte felet.. så fick åka hem igen :S
Åkte till Kista, upp på syrrans jobb och fick se lite runt där åkte också upp till takvåningenKista sience tower! lite häftigt, såg globen, infra city, täby centrum, danderyds sjukhus osv.. typ överallt?

32 våningar upp! (klickbara bilder)
   

Sen shoppade vi lite i Kista gallerian, hittade en assnygg kjol! och hårfärg till Sara, åkte förbi en restaurang och köpte med oss sushi hem!! Hem till henne och färgade hennes hår, blev assnyggt längtar tills skolan börjar så jag får färga mitt hår! ska bli askig igen!


Idag har jag bara vart ute med hundarna, målat lite, fixat nästan klart på mitt rum, vart med mamma och mormor.. Och imorrn blire Grönaaan!!!:D

ajuste!!! Ska börja dansa i höst igen! blir en kurs med HipHop/New style! ska bli så jävla underbart!!! <3



Vi får se nu vad framtiden har att bjuda på,
du och jag åt skilda håll, det kan bara inte sluta så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0