ojojojoj!! haha

Blev att jag och Putte åkte hem till Jenna igår igen, tur iaf att hennes hund och min gick ihop!:)
hade jättkul i stan! haha va på ung08.. vi va typ äldst där! bara fuuullt med fjortisar otroligt nog..


sött va..?


Jennas nya jobb;)

haha ajuste!! hundtricket funkar som fan.. sitter på pendeln mot södertälje först, å på centralen kliver en snubbe på och sätter sig mitt emot och frågar om han får klappa på Putte, visst säger jag.. sen satt den där snubben och snackade så jag fick skavsår i öronen om allt mellan himmel och jord och visade bilder på hans förra hund och katt osv.. sen i älvsjö skulle jag byta tåg.. å de skulle han med!:O fuuudge..

han går med mig och sätter sig bredvid mig igen, sen frågar han efter mitt nummer.. sen dess har jag blivit spamad!:O hahaha ångest..

Hände lite mer roliga saker i stan igår också:) men sen åkte vi hem och sov! mysigt de där!
Idag
åkte jag hem ganska tidigt.. är hundvakt nu med :/

When the waves are flooding your house,
well who cares?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0