no faster

I fredags var jag bara hemma.. mådde inte så speciellt bra så jag sov halva kvällen ungefär, sen blev det film och fredagsmys!:)

I lördags först fixade jag mig osv, åkte in till stan och mötte upp T på centralen, vi gick runt i stan, åt en glass, åkte och spelade minigolf! så jääävla kul vi hade! fyfaaan asså, jag skrattade så jag grät och han bara hånade mig för jag var så dålig.. resultatet blev 39 till han och 95 till mig.. utklassad eller är han smygproffs?
sen utklassade jag han i monopol! galet nöjd 8)



mkt bra kväll resterande, haha ellerhur bom?:)


Idag har jag vart ute i solen och gått långpromenad med hundarna, vart i centrum med Anki för jag skulle köpa ett par skor jag hade sett.. men dem fanns ju självfallet inte kvar, FAN!!

Sen hem och åt kräftor! så jävla soft och gott! :) tagit x antal powernaps på soffan, tittat på tv och nu sitter jag i sängen med datorn och kollar runt och e jävla pissed off på vissa personer.. och jag vet att du läser de här tobias och fan visa lite res-pe-c-t?
"man vänder ju som sagt inte klacken på två fucking röda?!!"

titta på bebisen!
 

Aooouh think of the attraction,
one day you'll fall down
!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0