let's freaking loose it!!

jääääääääääääääävla taggad inför imorgon då jag börjar dansa igen!! kommer bli så jäääävla kul!
fyfan asså..
tittar på massa videos och får typ ryck i benen och vill bha hoppa in i videon och dansa med!

shiiiiiiiiiiat kan inte beskriva med ord!
men de fanns bara den här och en ännu sämre version att använda så:/


varför valde jag inte teater och dans linje på gymnasiet för? lite sent att ändra nu kanske när man börjar sista året -.- bara en dag av sommarlovet kvar.. men typ alla andra har ju börjat så!

Idag iaf har jag och Anki vart i stinsen, provade skor i typ 1 timme! sen åkte vi typ hem, jag sov, heh osv sen åkte jag och mamma tillbaka dit och köpte 3 par skor :) ett par högklackade som jag är heeeeeeelt kär i! Ett par tuffa boots och ett par höga stövletter :)

Sen har jag vart i skuugen.. haha! och varit allmänt glad (A) tehi!

I would like too thank you,
I hate you bi*A*tch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0