insideout

Idag sov jag ut! skööönt, och katten väckte mig inte allt för mycket:)
Tittade på Top model och lite på The Hills tills jag somnade om igen!

Pappa kom och hämtade mig, väl hemma så hade lite kläder kommit hem som jag beställt, men klänningen satt jättekonstigt och var för stor så den skickas tillbaka, leggingsen var snygga! Och resten kommer om någon vecka.

Efter middagen åkte jag och mamma till skogen och busade med hundarna! Fick lite fina bilder som kommer in imorgon troligtvis. Handlade även till imorgon då det är Tjejmetet! Haha, vår familj har en liten traditon vi gör varje år:) Syster + kompis, jag och mamma! Ganska kul men gillar inte att ta i fiskar eller maskar :/

Imorgonschemat står det även att klippa Carro, sen är jag T's hela kvällen:) Ser fram emot det (A)
 

The way our hips move side to side,
please guide me home tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0