ding ding

imorse.. fyfan de va jobbigt att gå upp kl 9!!! ah bha in i duschen! halvsova där, hålla sig vaken med hjälp av att vrida till kallvatten då å då haha!

Klä på sig, åka till sjukhuset, sitta å vänta.. blabla satt och snackade med min doktor i 30 minuter!! så klämde å kände hon, lyssnade på hjärta å konstaterade att jag har lågt blodtryck.. hmm? vet inte ens vad det menas?

Sen fick jag två nya mediciner, en mot magen och en mot illamåendet!
den mot illamåendet fick mig ju att däcka på 15 minuter och sov i 2,5 timme ungefär..? yrslig som fan, kunde inte gå rakt ens!



Aja sen tog dem typ slutmitt blod på labbet! O,o massa jävla rör och jag satt där och höll andan och blev tårögd.. haha! hon bha: andas du verkligen?! går det bra?!
hon fick typ en nick till svar, haha starkt jobbat, jag svimmade inte iaf =>

Sen kom pappa dit, vi hämtade ut medicinen, hade bara en av dem där, så fick åka till centrum och hämta ut den andra där, sen hem och då däckade jag i soffan som sagt..



sen har jag bara lagat mat, vart ute med hundarna, tittat på fångarna på fortet och blivit over excited!:D

Tycker du det är rätt?
Jag tycker det är fel..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0