by your side

Hmm sen senaste har jag vart hemma hos Jenna, vi har vart lite hundvakt åt Mio! sötsaken han är!

Vi har hatft en jävla massa kul och massa samtalstimmar och skratt och gråt^^ haha.. jag har färgat och klippt hennes hår igår, vi har vart i farsta centrum och träffat Markus idag också! mkt trevligt :)

Har firat Anki mitt hjärta också som fyllde 18 barre i måndags, då jag först åkte hem från farsta, fixade hemma, åkte hem till Anki, sen direkt till mormor, blev hämtad av syster -> byta nycklar, hem till Jossan sen in till stan! maxad dag till tusen! hah men heeelt underbar!! <3



När jag kom hem så har jag bara legat på soffan.. sov lite och nu sitter jag här och är skitlack på min dator, har ju inga bilder, ingen musik, inget installerat osv.. nackdel med ny dator?

Ingen aning
om vad som händer resten av veckan men imorn blir det att vara hundvakt åt 2knäppa kåta tikar, en galen valp som bits i tårna och min älskade Putte:)




You have a heart made of gold and my tears turn into blood..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0