zzzzzz

Åwh.. vaaarför suger skolan så mycket för?
Igår
hade jag iaf sovmorgon, love på de! Sen hade vi samhälle, och idrott, började med att göra nåt puls-test då vi sprang i 10min först sen kollade man pulsen, woho 150 hade man, vilket de flesta låg på:)

Sen påvägen till bussen köpte jag och Ceder en varsin isglass, den här nya anananananas isglassen, med ananas frukt-kött-bitar i, den va as god! haha en liten kille i en barnvagnbussen som tittade på oss argt för han ville nog smaka ^^

Väl hemma så somnade jag inte! fan första gången2veckor jag inte sovit på dagen/eftermiddagen!!
Sen vart de väl typ.. öh.. kmr inte ihåg vad jag gjorde ens.. (Y)

Idag gick jag upp suuuupeeeer tidigt;( 6:00 sen bussen 7:20.. fyfan ;(
sen hade vi svenska, då de inte hände mkt, sen samhälle.
Lunch på foodan ofc!  ååååh så härligt med soool! :D

Sen på frisör så klippte Ceder mig:)


Hemåt hemåt, hände de nåt? tror inte deeee..

åt nyss, har besök från finland här, vilket jag totalt glömt bort..
Men ska nog åka till min systers lägenhet och sova där:)

Juuuuste!! har börjat få fler å fler kommentarer.. å vissa orkar jag inte ens godkännaför de är idiotiska kommentarer, vissa förstår jag mig bara inte på och folk som skriver anonymt, haha jag kollar ändå up ip-adressen:) tex. ganska många ifrån Gnesta som kommenterar.. ganska kul..? kännger ingen där lix?

Man står kärleken i skuld,
och man lever sen så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0