varsågod de e gratis

Igår när min syster hämtade mig så åkte vi till Märsta, shoppade galet på Plantagen xD hahaha fattar inte hur man kan bränna så mkt på blommor.. menmen fick en fin blomma som jag fanimej ska hålla vid liv!!

Sen skjutsade hon hem mig, väl hemmasomnade jag i soffan typ, sen upp å duka sen äta lite mat.
Sen vart de streeeess så fick jag och Jenny springa till bussen.. hahaha 'ovanligt'!!

Åkte hem till Johannes, där vi började titta på en film, sen kom Anders och Sebbe också! vi hann se typ 3/4 av The proposal sen kom Andreas dit som vi skulle skjutsa till Uppsala, så jag, Jenny, Anders och Sebbe fick trääängaaas i baksätet.. fyfan asså..

Haha, stannade vid Donken där Johannes jobbar, så kirrade han massa gratis glass, cheeseburgare till han å hans bror å så:)
Vidare till Uppsala, vi lokaliserade oss så vi skulle hitta hem igen, och så fattade vi verkligen att Uppsala är cyklarnas stad!!

Haha jag underhöll mig själv på ett 'jättekul' sätt.. haha låste in mig själv i bilen
eller låste jag ut alla andra? mohahaha

Vidare hemåt så fick alla ett varsitt säte iaf efersom vi va en pers mindre (Y)


Min nya sjal försvann spårlöst? helt serriberri, den e borta.. :(

Iaf hemma hos Johannes igen så såg vi klart på filmen, stannade där typ 1-1½ timme till, sen åkte vi hemåt igen.
Underbart rolig kväll! haha kan inte direkt förklara men ah:)

Jag ser dig gå där ibland,
bort ifrån mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0