VADÅ PERVERS??!

Måste börja med att ställa ett påstående!

Jag ÄR bra på att skämma ut mig!

förvånad? ne inte jag heller.. hahahaha
de va nämnligen så att under bion i den mest romantiska scenen, de va lugn musik, ingen sa nåt i filmen eller i biosalongen tror alla att dem ska ha sexjag viskar väldigt lågt

"dem kmr lätt ha sex, sex sex sex.."

vänder sig Anders mot mig och viskar "Fan vad du är pervers" då 'skriker' jag ut
VADÅ PERVERS?

så att mer än hälften av alla i biosalongen vänder sig mot mig och ASGARVAR hahaha fyfan vilka blickar jag fick och anders och jakob som satt bredvid mig började ju nästan gråta av skratt xD


Aja innan bion blev de att prova kläder, handla lite godis och sånt:)  Jenny shoppade ju loss, haha och de va verkligen varning på att inte tröjan och jackan gick sönder som jakob provade på tjejavdelning...

"iiin-teee-spä--nna--muskl--er-naaa.. såja"

Nåväl bion var bra, 4 av 5 smultron:D (Y)

Idag har jag vart i centrum med Anki och Rickard handlade nya underkläder i rosa, sen hemma hos honom, dem spelade Fifa och andra spel medans jag låg och sov i typ 1-2 timmar!
Åt lite mat där, sen hämtade Jakob mig, hem till mig och bytte kläder, hämtade nycklar osv..

Till min systers lägenhet och så såg vi på film där, typ gänget och jag=)
eller ah.. vi såg på BERT! haha så jävla skön.. sen va de att agera taxi och hämta min syster.. typ fram och tillbaka som fan.. sitter här nu iaf och diggar musik och försöker tänka bort mitt magont:)




Your love is my drug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0