tötötö

Igår i skolan hade vi kundpass, gjorde en kort festfrisyr på min docka, hängde mkt med sara och sjögren, sen efter lunchen (SUUUBWAAY) gick jag och mötte Niclas, sen färgade jag och klippte hans hår=) mkt mkt fint!! sist kvar av hela klassen.. hah ovanligt när det gäller mig? ne.. :)

 



Sen ni som vet hela historien typ vet att varken jag eller niclas, och helst inte tillsammans vill stöta på en viss person i Sumpan, så bha hahahah!står hon där vid tunnelbanan med någon, fast vi gick bara förbi, men hade vart jääävligt kul att gå å hälsa=) så jävla typiskt att se henne just när jag är med honom där när jag annars går där några gånger om dagen typ och har aldrig sett henne förut^^ komiskt!

Så åkte vi tillsammans till Älvsjö, tittade på true blood med jossan och pluto, sen kom martin hem också, sen åkte Jossan och Martin till Jossans föräldrar typ och kekade å så, så då va jag själv med Pluto och Niclas!!:o omg^^ haha nee dem e så snälla små pojkipojki :)

Sen kommer jag typ inte ihåg vad vi gjorde så mkt mer.. men ah jag och niclas posade galet assåw.. tehi:)
(klickbara bilder)
                                      

Martin och Niclas följde mig sen till Älvsjö station, och ja de gick ju jäääätteeefort att åka hem... -.-
eller inte! Menmen jag kom hem iaf:D

Sen så idag har jag vart på praktiken:) schamponerade massa hår, åt på GIraff med Sjögren och Sara, mumma;D sen så har jag bara vart hemma typ.. :)

My heart is not lonely or broken..
Is not of ice or of gold..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0