thingthangthong

I onsdags så hade vi kundpass hela dagen, hade en jätte mysko kille som kund.. för de första va han typ över 2 meter lång!!!:o sen så hade han slajmgröna byxor och en limegrön/gul pike tröja:o bruna glasögon, konstiga 'klackskor' och konstig frisyr.. men men jag klippte han fin:)

när skolan va slut åkte jag hem till Niclas, och där skulle han och Martin stor städa.. men de slutade med att jag och martin iaf somnade i soffan å niclas typ duschade.. så kom jossan hem och va väl inte så jätteglad för att dem inte börjat städa! hahaha:) men sen så städade alla dem tre medans jag låg och sooooooooov, jätteskönt! märkte inte ens att dem dammsög och allt, haha! Sen typ åkte vi till tommy, köpte först sushi, mums! där tittade vi på apocalypto, somnade några gåger under filmen men den va säkert jätte bra^^


sen hem tillbaka till älvsjö, somnade gaaaanska fort, sen upp igårmorse, fixade mig lite sen åkte jag till prakikten, där jag hade två stycken riktiga kunder:) wohooo! Alltid så kul att få allt beröm av Bella och Madde där:)
tog mig typ 3 timmar att åka hem för att hela fucking jävla pendeltågsystemet fuckar ur som vanligt?????! :@



Mamma hämtade mig iaf vid stationen för jag mådde inge bra.. ;( åkte hem och chillade.. kmr knappt ihåg vad jag gjorde för allt va bläh.. sen så somnade jag ganska tidigt och vaknade ganska sent idag:) fick typ 13timmars sömn(A) underbaaaaaaaaaart<3

så idag har jag och mamma varit och handlat i typ 2 timmar..
nu ska jag typ göra mig iordning sen så åka till Älvsjö, sen får vi se hur planerna för kvällen blir:)

Vi svävar bland molnen,
vi lever som vi lär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0