take it higher

ååh vad jag älskar min systers katter *not* dem håller en bara vaken på nätterna.. menmen gillar att sova i min systers lägenhet:)

Åkte till skolan igår, färgade, gjorde slingor och klippte min mamma, blev bra tillslut och vips såg hon ut att vara 38 igen;) hahha xD

lunchen höll jag på att garva ihjäl mig, eller ah visste fan inte om jag skulle skratta eller gråta!?

hahaha men vem faaaan är så jävla korkad och frågar DAGEN EFTER man gjort slut om man ska fortsätta vara kk?? alltså RAKT UT och RAKT PÅ SAK bokstavligt..

hahahaha
nee fan använd hjärnan människa!!! ååh hahahahaah trodde du de helt ärligt så, så är du fan körd i skallen ^^,

Sen så efter skolan åkte jag till Älvsjö och var med Niclas, sen med Martin&Jossan också :)
Vi typ chillade, lagade och åt mat, såg på film och så(Y)

Idag har jag vart på praktiken, haaatkärring på tåget då!!:o

jag satt innerst vid fönstret, med ena benet över de andra, så fanns de liksom 3 lediga platser, en bredvid mig, en framför å en snett framför..
så väljer hon att sätta sig mitt framför mig och BER MIG att sätta ner mitt ben från de andra så hon också skulle få plats efersom jag inte är ensam om att sitta vid fönstret å få sol på sig..
asssåååååw jag lackar!!!! -.- morr*

praktiken så har jag åkt å handlat massor, haha har gått ut med Maddes lilla sööööööööööööööööta valp:D en chihuahua, asså maaaj gaad vad söööwt! den är bara 10 veckor idag så ååw nutte lix!!

Hemåt gick de fort, blev hämtad vid stationen, åkte å handlade sen hem å lagade vääärsta goda maten:) duktiga jag!

Blev mumsig thaikycklinggryta med nudlar:) älska stark å god mat!!

Nu har jag bara chillat, ska snart ta ett bad tror jag:) sen sova tidigt! ska förbättra min sömn typ awh:)
skola imorrn.. tagga föfan!!


          
                         I'm gonna make you lose your mind!!                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0