silencio

de e såhär tystnaden låter..

I fredags så åkte jag med Anki, Rickard och Pontus till Rotebtro och hämtade upp Niclas där, sen åkte vi snabbt hem till mig så hängde jag klart min tvätt, sen blev vi hämtade igen och åkte hem till Rickard, Anders hade kommit dit då också. Vi typ chillade, snackade, spelade ps3 osv:)
Sen tog jag och Niclas en promenad hem i natten, mysigt =)

Sen på lördagen så gick vi en promenad på dagen, sen fick vi skjuts av mamma till Ulriksdal sen åkte vi till Älvsjö, tog de lugnt innan Martin kom hem, haha han va ju lite rolig då, skrattar för att de e sååå tråkigt


 "One two three Salmiakkiii!!"



Sen så kom Jossan hem också, så åkte vi hem till deras kompis Tommy, där vi såg Avatar i Full HD asså majgaaaaaaaaaadjävla bra:)(Y) lätt 5av5 toasters, sen så ringde Jossan och hade tappat bort sina nycklar så då fick vi åka hem igen så alla kom in:)

Idag har vi också bara chillat, fast de e lätt värt det!! underbart folkski:)<3

Tittat på vampire diaries och guess who, men alla deckade på varandra i soffan typ! hahaha:D
Åkte hem sen, varav att jag precis missade tåget, och märkte då att jag hade superont i foten:S och sen när tåget kommer så kliver Pluto av genom dem dörrarna jag gick in igenom, han blev livrädd när jag typ högg tag i hans arm:D hahahaha!!

Sen hem och träffade Jenny en snabbis:) sen har jag bara tittat på tv och suttit vid datorn:)

Hahaha sköönaste bilden på Martin:D
 

Underbar låt! godnatt folket!


Hold me, tell me everythings okey,
save me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0