shululuuuue

I fredags i skolan så hände de inte mkt typ innan lunchen, de va massa skoj;D
sen hade vi brud och klädsel, då vi hade prov i trendig fantasi uppsättning, fick MVG - :)

åkte hem typ och eeeh de hände inte mkt förrän jag åkte iväg igen till älvsjö och träffade Niclas, Martin och Jossan =) vi titta lite på Vampire Diaries, aah eller ganska länge :)
Sen skulle jag och Niclas titta på The Slammin Salmon men vi båda däckade typ :D

I lördags så åkte vi in till stan och Niclas spelade Svenska Mästerskapen i CS. Woohoo vi var bästa hejjarklacken jag, Jossan, Martin och pluto =)
Sen så åkte jag direkt hem till Nicklas i Väsby för han fyllde 18, så det va lite partyparty :D
fick sällskap hem av Marcus och Filip blablabla...

Imorse vaknade jag och gick och duschade, chillade galet, var med Jenny och Collo :) Jenny lånade massa kläder av mig som hon ska ha med sig till Spanien, och vi pratade lite typ.

Sen fixade jag mig lite och nu sitter jag här med Martin, Jossan, Pluto och Niclas i Älvsjö :) weeeei, vi tittar på Ballar av stål :D Mysigt värre det skulle vara att ha en sån va ;D



Niclas var tvungen att försöka klättra in i denna fina bil på Willys :)



I smell sex and candy here, mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0