sååååwat

Igår så ehmm.. Fixade jag lite här hemma, fick ta en supersnabb dusch för Franc kom hit, vi pratade och hade lite allmänt mys:)<3

Sen så kom Rickard och hämtade mig, sen blev de hem till honom med lite folk, tittade på hockey matchen.. *morr*

sen så kom Jenny dit också, haha de blev ju party party^^

ISKALLT när vi åkte hem, men fick snålskjuts på ett konstigt sätt till bussen iaf.. ähmm wie
"jobbigt om vi missar sista bussen, springer vi ditåt *pekar* då eller..? HAHAAHA

sen idag så har jag typ, vaknat, åkte direkt till min syster med min mamma, fick lite frullish där, sen hem igen och nu ska jag fixa mig sen åka iväg med min syster igen:)

Hör du dem?
ljuden från drömlandet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0